Monday, September 26, 2016

Online Trading Gedigte

Tuis Standard Chartered Online Trading Voor-en nadele van Standard Chartered Online Trading Voor-en nadele Hierdie artikel is slegs van toepassing op Singapoer lesers. Dankie. Ek is seker die meeste van julle het die Standard Chartered Online Trading (SCB) advertensies in die koerant, online gesien en vele ander plekke. Die belangrikste voordeel van dit is duidelik, geen minimum kommissies. Dit kan lei tot groot besparings van die kommissie koste, veral vir beleggers met 'n beperkte bedrae kapitaal. Daar is egter ander kwessies te oorweeg en die implikasies is nêrens in hul vrae gevind. Ek sal my ervaring met jou te deel op hierdie nuwe platform en hopelik sal jy beter ingelig voordat 'n besluit te wees. Laat ons kyk na die besparings kan 'n mens kry uit SCB platform teenoor die Philips Securities (GEDIGGIES). Tipies, gedigte aanklagte 0.28 van die handel kontrak, met 'n minimum van 25 SCB tans koste 0.2 van die handel met geen minimum koste. As jy net een lot van: Smit gekoop by 1.89 per aandeel: waarde van die opdrag: 1.89 x 1000 1890 Commissie: 1.89 x 1000 1890 Commissie: 1890 x 0.28 5.29, aangesien dit minder as die minimum van 25 is, sal kommissie gehef 25 waarde van die opdrag wees : 1890 x 0.2 3,78 So as jy vergelyk 25 tot 3.78, wat Suid-Afrika groot besparing van 21,22 As jy wil die meeste uit gedigte handel te kry, jou minimum handel grootte het ten minste 8929 te wees voordat jy sal gehef word 25 en bo vir kommissies. Met die eerste oogopslag, sou SCB baie nuttig vir handelaars wat koop en verkoop gereeld om transaksiekoste te verminder nie. Dit is ook baie nuttig vir die dollar koste Berekening van gemiddelde, gemiddelden Down strategie, waar jy klein hoeveelhede van die voorraad te koop met verloop van tyd tot 'n laer gemiddelde koste bereik. Sedert niemand beweging van voorraad kan voorspel, kan jy koop in klein hoeveelhede en koop meer as die aandeelprys onder gaan. Dit is veral nuttig vir aandele wat lae pryse soos baie van die REITs wat hieronder 1. Ten slotte word geprys het, is dit tot voordeel van klein beleggers wat nou kan belê wanneer hulle wil, sonder om ten minste 9000 versamel om te belê net sodat hulle nie t moet groot kommissie te betaal. As SCB is so goed, waarom nie almal oor te skakel na aanlyn handel egter SCB, SCB platform is nie al rose is daar sekere nadele jy moet bewus wees van. 1. Swak Trading platform en gereedskap Die SCB aanlyn handel gereedskap is baie siek toegerus vir die gemiddelde handelaar. Die lewendige pryse bladsy kan net wys een aandeelprys op enige gegewe tyd. Die voorraad Tracker bladsy kan net wys tot 12 aandele per bladsy, waarvan nie een is lewendige pryse (die prys kan vertraag word deur 10-15 minute). Daar is pretty much geen Tegniese Analise gereedskap wat beskikbaar is. 2. Voorrade gehou Deur Bewaarder rekening deur SCB basies jy don is moeilik om te sê as SCB eintlik koop die aandele wat jy vir hulle sê om te koop of hulle eenvoudig 'n posisie oop te maak met jou. Ook, omdat Maatskappye hul beleggers te identifiseer net deur Sentraal-Depot (CDP), die Maatskappye sal nooit weet wat jy eintlik hul aandele hou. Dit beteken dat jy nie sal kry die jaarverslae enige aandeelhouer stemming Vorms ontvang of skryf aan Dividend herbelegging Skemas (drup). Een laaste ding is as SCB vir een of ander rede val, is al jou voorrade weg omdat hulle behoort aan SCB en nie jy nie. Hierdie moontlikheid is nogal afgeleë, maar nooit nooit sê. 3. Kontant Slegs Trades, Geen Contra n algemeen gebruikte strategie deur spekulante is die Contra strategie. Sedert Trades skoongemaak in 3 dae tyd, net die meeste makelaars wat jy nodig het om die bank in die geld voor die 3 dae is tot die handel te verseker. Dit beteken dat as jy die voorraad binne hierdie tydperk verkoop, het jy nie nodig het om te glad is duidelik kom met enige geld, dit is 'n spekulatiewe strategie is dit nooit 'n goeie idee om te dobbel met geld wat jy nie het nie. SCB vereis dat jy die geld in jou rekening voordat jy die aandele, wat doesn t my regtig raak kan koop. 4. dividendbetalings vereis meer werk, vertraag volgende maand Dit is regtig my vleis met die SCB verhandelingsplatform. Ek het verwag dat my Dividendbetaaldatum van SingPost vandeesmaand en dit het nooit gekom nie. So ek het hulle geroep het om navraag te doen en dit is die antwoord wat ek kry. is net meer werk vir my, ek het om terug te pos 'n brief per maand (want ek Dividende kry elke maand) om te kies vir my Dividende in kontant en Ek sal hulle slegs die volgende maand. Soos bespreek, daar is geld om gered te word deur die gebruik van die SCB verhandelingsplatform. Daar is egter ook 'n paar nadele te oorweeg. As 'n langtermyn Dividend belegger, het my strategie nie so goed gel met hierdie nuwe platform. Ek eerder meer betaal in kommissies en die eienaar van die aandele direk sowel as kry my Dividende op tyd, gedeponeer reguit in my rekening. Leser Interaksies Kommentaar Ek is nie te bekommerd oor likwidasie sedert Standard Chartered is 'n goed gekapitaliseer bank. Ek is meer geïnteresseerd in om uit te vind wat gebeur tydens 'n regte-uitgifte. Sedert CDP n rekord oor ons aandeelhouding met SCB het nie, sal ons ontvang die regte wanneer die Maatskappy reik hulle een van my toonbank Fraser Center Trust sal waarskynlik regteuitgifte gou vir die verkryging Bedok Point, so ek hoop dit uitgesorteer voor te kry dit gebeur. Calvyn, dit is 'n goeie vind Dankie vir die deel. Soos ek elders gepos ek nog altyd gevoel 25 min per handel is 'n rip off. Ek het nie besef dat jy nie hierdie boodskap gelees het toe ek antwoord jou reaksie op die ander. Anders sou Ek dit vir julle gerig word aan my pos op SCB handel direk Ja Standard Chartered nie die buigsaamheid om jou aandeelhouding oordra na CDP bied, ten minste nie vir nou. So jou voorrade, sal wees met SCB bewaarder rekening totdat jy dit verkoop. Ek persoonlik Don t hef daardie soort kommissie vir aanlyn transaksies. As ek koop posisies bo 10k, ek gebruik nog gedigte te koop aangesien daar min verskil in die kommissie, so ek het eerder die voorraad in my CDP. Nog 'n ding, vir maatskappye wat reissak dividend skemas soos DBS en Ocbc bied, sal jy nodig het om die voorraad in jou CDP in te skryf vir hulle. hey Calvyn, mea culpa weer 'n Wolverine. Wel hallo van 'n mede-BigTen grad) Ek is 'n SG belasting inwoner as ek in diens aan beide kante, so ek nog gotta betaal my GPF en dinge. GPF het 'n goeie koers van 5 op hierdie punt so sy ok om die geld rol laat daar terwyl hulle wag om ontplooi in eiendomme. Yup, Singapoer mentaliteit. Daar is waarskynlik prysvasstelling op 'n sekere vlak. Jy het regtig handig dit by SCB vir net verbryselende alles wat markprys bullcrap. As jy nie mededingend, jy is uit Ja, gaan Wolverines Don t kyk te veel Amerikaanse Voetbal al. Watter uni het jy gegradueerde van Hi Calvyn, o ek sien Wel, ek dink PIT pryse is laer in SG, so goed om belasting hier betaal en geniet KL lewenskoste Ek het na uiuc vir my voorgraadse Ja, presies KL is 'n lekker plek om te bly, kos en vermaak is goedkoop en goeie. Selfs nou films het koop 1 gratis 1 enige dag Icic, het jy werk in die VSA voor terug te kom Hi Calvin Zhuangzi, ek was op die punt om 'n qsn met betrekking tot die kwotasie Zhuangzhi gemaak van Calvyn se die verskil tussen eintlik die aankoop van die voorraad en die opening van 'n versoek posisie en tweedens om Zhuangzi, hoe het jy kom oor die inligting inderdaad in hierdie geval, is dit dus in die eerste geval, die makelaar koop die voorraad van die mark en hou dit vir jou. In die tweede geval is, het die makelaar nie eintlik koop die voorraad, maar is 'n soort van die opening van 'n weddenskap met jou. So as die voorraad gaan af, moet jy hulle betaal die verskil. Algehele, moet die netto resultaat van die belegger dieselfde wees. Maar dit laat die makelaars om 'n baie hoë aged posisies aanvaar as dit versamel die kontant, maar hoef nie die bates te koop. Ook die makelaars is die neem van 'n veel hoër risiko met die opening van 'n weddenskap asof die aandele prys styg, hulle het om te kom met die kontant aan die belegger betaal omdat hulle dit nie eintlik die eienaar van die bate. CFD's is hardloop op hierdie wyse. Dankie vir die verduideliking. Maar kan jy verder uit te brei op die deel oor die verbintenis Ek verstaan ​​die risiko geneem deur die makelaars indien die aandele prys styg en hoekom moet hulle kom met die verskil. Maar vir die scenario waar die voorraad gaan af, hoekom doen ons betaal hulle die premie Haven van daardie voorraad en die verlies sal tydens die verkoop in elk geval Yup, jy eintlik nie hulle 'n verskil te betaal uit jou sak sal realiseer. Hulle neem die verskil uit die kontant wat jy aan hulle gegee het. Hulle het eintlik geld te maak in hierdie geval as hulle nie die voorraad wat afgeneem in waarde betaal het, vandaar maak hulle 'n wins op die. In 'n normale scenario waar die makelaar eintlik die voorraad gekoop vir jou, sou hulle net 'n wins op die transaksiekoste en sal neutraal om enige voorraad bewegings word. Ek kan bevestig dat die handel is 'n werklike handel. Toegang tot real-time kwotasies, het ek die koop tou styg met presies dieselfde bedrag gesien nadat ek plaas 'n bod met SCB. Sommige van die aandele koop ek is baie illikied, sodat dit maklik is om die sprong in die tou Koop sien. Updates vir Standard Chartered Online Trading Voor-en nadele Belangrike Hierdie artikel is slegs van toepassing op Singapoer lesers. Dankie. As jy my vorige artikel oor Standard Chartered Online Trading Voor-en nadele gelees het. hier is 'n paar belangrike updates. Dividendbetalings word outomaties gekrediteer in jou rekening het ek vroeër genoem dat is nie waar nie. Die SCB telefoon assistent het duidelik nie 'n idee hoe die SCB Online handel werk. Jy hoef nie terug te pos 'n brief aan hulle vir elke dividend wat jy ontvang. Jy kry outomaties die Dividend gekrediteer in jou Standard Chartered rekening een werkdag ná die datum dividendbetaling. Ek vra om verskoning vir die vorige verwarring, ek is seker die SCB werknemers is net so deurmekaar. Voorrade gehou Deur Bewaarder rekening deur SCB Nou in die vorige post dat as gevolg van die bewaarder wat deur SCB, sal jy nie in staat wees om te stem genoem ek. Dit t vertrou die inligting uit die SCB hotline na die vorige ervaring. Sommige Stock tellers is nie op SCB ek teëgekom het onlangs ook die feit dat sommige voorraad tellers ontbreek op die SCB aanlyn-verhandelingsplatform. Ek was op soek na die Sabana REIT en kan dit nie vind nie saak hoe ek gesoek. As iemand kan help my uit dit uit, sal dit werklik nuttig wees. Ek weet nie hoeveel voorraad tellers ontbreek op SCB, maar ek kry die gevoel dat Sabana is waarskynlik nie die enigste een. Ek het eintlik beland koop Sabana op Philips Securities. So op grond van my huidige ervaring met SCB, moet ek sê ek is relatief baie tevrede met die kostebesparings van die geen minimum kommissie beleid. Met betrekking tot die swak verhandelingsplatform, kan jy net gebruik dit saam met 'n ander makelaar soos Philips Securities (GEDIGGIES), en dit is wat ek doen. Ek gebruik gediggies vir die kartering gereedskap en die akkurate up to date prys kaarte, dan voer ek die ambagte op SCB Online Trading. Na die gebruik van SCB vir 'n geruime tyd, kry ek meer vertroud en gewoond te raak. Dit is 'n groot vir dollar koste Berekening van gemiddelde of Berekening van gemiddelde Down op prima aandele. Dit is veral nuttig vir REITs wat in klein baie groottes soos Mapletree Kommersiële en Eerste REIT. Vir verdere inligting, kan jy belangstel in: Wat is die lot grootte vir hierdie tellers So dit lyk asof hulle is nie almal 1000 aandele / baie Yup, dit is nuttig vir gemiddeld laer as enige aandele, veral laer aandele in die besonder as die kommissies van 0.2 is eintlik baie laer as die minimum 25 gehef word deur die meeste makelaars. Alle baie groottes op SGX is in 1000. Mapletree Kommersiële word beskou as 'n lae waarde, omdat dit is net 0,86 per aandeel, dus een lot 860. A voorraad soos Ocbc kan ongeveer 9 wees per aandeel, dus een lot sou 9000. Een baie MCT wees moet net kos 1,72, maar met die meeste makelaars wat jy wil hê om die minimum van 18 of 25. Hi betaal, weet jy as ons in staat is om die selfoon te gebruik om handel te dryf met behulp van Standard Chartered aanlyn-verhandelingsplatform Dit sou werklik gerieflik wees. Ek is die oorweging oor te skakel na SCB maar is onduidelik wat die verskil maak. Dankie vir die groot inligting. Dit is baie beter as direk vra die bank se kliënte diens. Ek is egter nog steeds huiwerig om oor te skakel as gevolg van die nadele wat jy opgenoem het. Ek vind dit ook lastig om twee verskillende platforms in stand te hou om my Holdings spoor. Geen probleem. Ja, as jy ongemaklik is, kan jy net vashou aan jou huidige platform. Ek weet baie mense wat steeds verkies om hul aandele in CDP om gemaklik voel. Veral mense met 'n groot voorraad portefeuljes loop in miljoene dollars, die minimum fooi nie regtig hulle pla. Hi, doen SCB kan handel met behulp van GPF of SRS Ook, ek lees van die webwerf dit kan net dag perk bestellings, is daar 'n goeie-tot-gekanselleer bestellings toegelaat Hi YW, tot dusver SCB nie voldoen aan CPFIS of SRS handel, sal jy moet 'n standaard stel soos Philips, DBS Vickers ens daarvoor. Ja, net markdag of limiet bestellings word toegelaat, sal die bestellings verval aan die einde van die saak dag. Jy kan egter ook 'n bestelling te plaas aan die einde van die dag handel vir volgende dag handel. hi, die Sabana REIT is beskikbaar op SCB. Stock kode is M1GU is gelys op die SGX. Probeer dit. Ter syde stel, vir aandele wat ek het custodised met SCB, ek in aanmerking kom om deel te neem in alle vrywillige korporatiewe optrede aangekondig voorrade Ek hou met hulle. Vrywillige betekenis dat daar opsies beskikbaar vir kliënte om van te kies. Dit sluit Dividend herbelegging Skemas, Tender aanbiedings en regte-uitgifte, onder andere. daar was 'n korporatiewe aksie gebeurtenis waarin ek in aanmerking kom vir en ek het 'n brief van die bank, asook 'n SMS van die bank om my in kennis te stel van die korporatiewe aksie en hoe ek kan opdrag gee daarvoor. Hoop dit help Yup, hantering van korporatiewe aksies is nou beter in vergelyking met wanneer SCB handel eers begin. Geniet S 10 minimum kommissie vir aanlyn transaksies in Singapoer genoteerde aandele. Bepalings en Voorwaardes: Die bogenoemde bevordering is slegs geldig vir aanlyn transaksies gedoen deur middel van GEDIGGIES handel platforms. Dit sluit GPF en SRS ambagte Slegs aanlyn bestellings van totale hoeveelheid minder as 1000 aandele van dieselfde toonbank en ENKELE naam, verhandel op dieselfde dag (ongeag nedersetting af: Kontant / GPF / SRS) sal geniet die bogenoemde bevordering Die kontrak waarde moet minder as 3500 vir elke nedersetting af (Kontant / GPF / SRS)-Broker bygestaan ​​bestellings kom nie in aanmerking vir hierdie promosie bogenoemde bevordering van toepassing op bestellings gedoen totdat 31 Desember 2016 ingesluit Phillip Securities Pte Ltd (PSPL) behou die reg voor om te vervang of verander die bevordering, enige terme en voorwaardes te wysig sonder kennisgewing aan te pas. Waar 'n geskil met betrekking tot die interpretasie van terme en voorwaardes ontstaan, PSPL behou die reg voor om die finale seggenskap Scenario 1 het: kliënt gekoop 400 aandele van Stock C by S 3,00 deur kontant in die oggend. Hy het later gekoop 500 aandele van Stock C by S 3,50 deur kontant in die namiddag. Die totale aantal aandele gekoop is 900 vir Stock C Totale kontrakwaarde is (400 x S 3) (500 x S 3,50) s 2950 wat 3500 op Bevordering van toepassing Scenario 2: kliënt gekoop 400 aandele van Stock B by S 3,50 deur Kontant en ander 200 aandele van Stock B by S 3,50 deur SRS aanlyn, op dieselfde dag. Die totale aantal aandele gekoop is 600 vir Stock B Bevordering van toepassing Scenario 3: kliënt gekoop 900 aandele van Stock A S 3,50 deur GPF en ander 900 aandele van Stock A S 3,50 deur Cash aanlyn, op dieselfde dag. Die totale aantal aandele gekoop is 1800 vir Stock A Bevordering is nie van toepassing Scenario 4: Kliëntediens gekoop 800 aandele van Stock D by S 4 deur SRS in die oggend. Hy het later gekoop 100 aandele van Stock D by S 5 deur SRS in die oggend. Die totale aantal aandele gekoop is 900 vir Stock D totale kontrak waarde is (800 x S 4) (100 x S 5) s 3700 wat S 3500 Promotion is nie van toepassing Kontak Om meer uit te vind, bel ons by 6531 1555 of e-pos ons by talktophillip Phillip. sg. Alternatiewelik kan jy ons besoek op enige van ons Phillip Beleggers sentrums. Disclaimer Hierdie materiaal word aan u verskaf slegs vir algemene inligting en is nie 'n aanbeveling, 'n aanbod of uitnodiging om te koop of te verkoop genoemde beleggingsproduk uitmaak. Dit hoef nie enige betrekking tot jou spesifieke beleggingsdoelwitte, finansiële situasie of enige van jou spesifieke behoeftes. Gevolglik geen waarborg hoegenaamd gegee en geen aanspreeklikheid aanvaar vir enige verlies wat ontstaan ​​hetsy direk of indirek as gevolg van jou waarnemende gebaseer op hierdie inligting. Beleggings is onderhewig aan belegging risiko's insluitend die moontlike verlies van die hoofsom belê. Vorige prestasie syfers asook enige projeksie of voorspelling wat in hierdie publikasie, is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige of waarskynlik verrigting van enige sekuriteite. Dalk wil u advies in te win van 'n gekwalifiseerde finansiële adviseur, op grond van 'n aparte betrokkenheid, voordat jy 'n verbintenis tot enige van die hierin genoem beleggingsprodukte koop. In die geval dat jy nie kies om advies in te win van 'n gekwalifiseerde finansiële adviseur, moet jy evalueer en oorweeg of die belegging produk is geskik vir jou voordat jy belê en ons het nie raad gee in hierdie verband nie, tensy 'n mandaat om dit te doen deur middel van 'n aparte betrokkenheid. Jy word aangeraai om die handel rekening Ingevolge lees egter PSPL nie waarborg die akkuraatheid of volledigheid en maak geen waarborge in verband met die resultate verkry word uit die gebruik daarvan. Terwyl sorg is geneem om die akkuraatheid van die inligting in hierdie dokument te verseker, PSPL en sy affiliasies maak geen waarborg met betrekking tot die akkuraatheid, volledigheid, verhandelbaarheid of geskiktheid vir enige doel, van die inligting vervat in hierdie dokument of met betrekking tot die resultate wat verkry is inligting deur 'n persoon uit die gebruik van enige van hierdie dokument genoem inligting of beleggingsproduk. PSPL behou die reg voor om veranderinge aan sodanige inligting tot tyd maak van tyd. Enige verandering, versuim of fout in sodanige inligting, sal nie die grondslag vorm vir enige eis, eis of eisoorsaak teen PSPL of enige van sy filiale en PSPL en sy affiliasies ontken uitdruklik aanspreeklikheid vir dieselfde. Nuttige skakels Oor Ons Kopiereg 2016 Aan u gebring deur Phillip Securities Pte Ltd ( 'n Lid van PhillipCapital) Co Reg. No 197501035Z. Alle regte voorbehou.


No comments:

Post a Comment