Friday, September 16, 2016

Forex Trading Kursus Kaapstad

Forex kursus Ksd - Kaapstad punt beskrywing Die internasionale valuta mark is die grootste van al die markte met 'n daaglikse omset van meer as 5000000000000 Markte is 24 uur per dag, 5 dae per week oop. Handel eniger tyd enige plek waar jy toegang tot die internet Real Geld is nou net 'n muiskliek ver Skop jou nuwe stokperdjie / Career met gehalte-opleiding van 'n professionele handelaar wat oor die afgelope 12 jaar suksesvol opgelei honderde nuwelinge in forex, sowel as baie professionele handelaars op 'n gevorderde vlak. Wie benewens tree ook op as Bekendstelling Broker om meer as 30 internasionale forex maatskappye en verskeie sagteware maatskappye. Sy opleiding is hoog aangeslaan en het kliënte gelok uit verskillende dele van die wêreld. Hier is wat twee van sy studente het gesê. Jackson Mangena: Ek is die toepassing van jou metodes, want ek die opleiding voltooi en dit getoets persoonlik. Ek moet erken dat die vlak van akkuraatheid jou metodes vervaardig is uit hierdie wêreld Vir die eerste keer dat ek ervaar winsgewende bedrywe konsekwent. Dankie en gelukkig handel Sheriff Ebrahim Danksy die gedetailleerde opleiding. Ek is nou die maak van 120 pitte per dag. Ek het 1,089.00 op 24/05 wat R17,043.00. Ek is baie gelukkig 24/05/2016 Vir net R10,000.00 per persoon vir 'n 3 dag intensiewe opleidingskursus en Friends en help beskikbaar daarna jy nie t wil misloop nie. Volgende Opleiding datum: 18 Julie 20 Navrae Besprekings: Whatsapp: 0726764568 Merk as bedrogspul Afrika nommer 1 Vrye Klasse Chat saam met ons. Ons visie is om Word-Afrika se voorste Forex opleidingsinstelling, deur die verskaffing van wêreldgehalte Forex opleiding. Global Forex Instituut is gestig deur Sandile Shezi en George van der Riet om bekostigbare, doeltreffende forex opleiding wat werk, om die massas te bring. Om die waarheid te meeste van die opleiding en mentorskap verskaf word gedoen sodat gratis. Global Forex Instituut is die enigste maatskappy in Suid-Afrika dat die Forex Opleiding verskaf nie vir inkomste, maar om te help bekamp werkloosheid. Global Forex Instituut maak hul geld uit handel en hul resultate is op die webwerf vir almal om te sien. Die opleiding wat Global Forex Instituut doen, is deel van die gemeenskap werk en hul manier om iets terug. Studente kan hul rekeninge te koppel aan die Global Forex Fonds en verdien terwyl hulle leer. Met meer as 2000 kliënte opgelei Global Forex Instituut is werklik Afrika se voorste Forex opleidingsverskaffer. Om 'n sitplek vir 'n beginners klas GRATIS in Umhlanga, Sandton of Kaapstad al wat jy hoef te doen is kliek op die blad bespreking aan die bokant van hierdie bladsy of skakel ons by 031 827 2222/031 827 0111. Global Forex Instituut troppe bespreek self met die feit dat een van die min maatskappye in sy soort, slegs in besit van jong Suid-Afrikaanse entrepreneurs. Global Forex Instituut het die ervaring en vaardighede om die totale beginner, sowel as die professionele leer, om die kuns van die draai tyd in geld te vervolmaak. As gevolg van die sterk oortuiging agter formele onderwys, is Global Forex Instituut daarna gesentreer om die gaping toe te maak tussen die gewone man en die miljoenêrs, veral in die swart gemeenskappe deur die verskaffing van wêreldgehalte Forex opleiding en mentorskap. Dit is te danke aan ons handelsvennote en opleiding ervaring wat ons kliënte die geleentheid om nie net om te leer hoe om rykdom en inkomste te skep nie, maar ook verstaan ​​dat om te weet wat om te doen en wat gedissiplineer die verskil tussen 'n handelaar of 'n speler sal bepaal word. Global Forex Instituut beloftes aan die nasie met wete dat miljoene lewens mense se kan verander en in die proses verander ons land ten goede te bemagtig. GFI is deur George van der Riet en Sandile Shezi. George van der Riet is 'n semi afgetree Forex handelaar met 15 jaar ondervinding. Hy mentors Sandile Shezi en gevorderde studente van GFI. George van der Riet het die Afrikaanse Forex-toernooi gewen het in 2014 en 2015 Sandile Shezi (uitvoerende hoof) is 'n serial entrepreneur en een van die mees suksesvolle jong swart entrepreneurs in Suid-Afrika. Hy is op CNBC Africa en talle radioprogramme. Die volgende kliënte het met graagte verskaf hul e-posadresse. Hierdie kliënte nie omgee wat gekontak om hul getuigskrifte bevestig: Global Forex Instituut se bekostigbare Forex opleiding het my leerervaring so lekker. Hulle het my hand deur my hele ambagte met hul mentorskap. Sedert ek begin met GFI Ek het my rekening in 2 maande verdubbel terwyl dit ten volle in diens. Ek is nou 'n gevorderde handelaar en kry gementor deur George van der Riet homself. Angela Gina - agina631 gmail Ek was altyd geïnteresseerd in forex. Ek het nog nooit daarin nadat hy oor al die forex opleiding swendelary daar buite. Uit nuuskierigheid, ek bygewoon Global Forex Instituut is gratis Saterdagklasse en was so beïndruk met Sandile Shezi en George van der Riet en hul hoë vlak van ervaring in die handel forex. Ek was nie heeltemal oortuig totdat ek hulle persoonlike handelsresultate sien. Daai ouens weet presies wat hulle doen. Rowan Marais - rowanmarais1 gmail Ek is lief vir om te reis. Ek het so baie lande en dit is waarom ek is lief vir handel forex. Maak nie saak waar in die wêreld Ek is wat ek kan nog steeds geld maak. Die markte is oop 24 uur per dag, sodat jy altyd kan handel oral Genevieve Erlank - genevieveerlank gmail Ek het so baie geld spandeer doen Forex kursusse, plaaslike en internasionale vlak, en ek sukkel om handel te dryf. 'N Vriendin van my het Global Forex Instituut aanbeveel en het my vertel oor hul basiese gratis klasse. Ek was so beïndruk. Hulle was so bekostigbaar en bied so voordelig dienste, nadat ek die span Ek was besig om wins na so 'n kort tydperk van die tyd aangesluit het. Ek hou my werk en begin handel voltyds. Derek Msomi-dmsomi1 gmail Volg ons Goeie môre Johan. Ek vyf is die handel in die afgelope 2 tot 3 weke en het net begin met die regte geld verlede week. Tot dusver het ek vyf daarin geslaag om my kapitaal en maak bietjie wins in beide rekeninge (Demo en Real) behou. Ek m vol vertroue dat sodra sal ek stabiel en konsekwent wees in die toepassing van jou handel metodes baie goed. Ek vind die opstel stop verliese (SL) en soms neem winste (TP) lyne baie nuttig gou nadat hy in 'n handel. Ek stel my teikens en perke vir elke handel en probeer om by hulle sonder om te gulsig en emosioneel. My enigste swakheid op die oomblik is om in ambagte laat en om uit instrument laat maar ek m besige werk nie. Weereens, baie dankie. Ek ve rondom gespeel en ek m nou daarvan oortuig dat die metodes wat jy my geleer het is sonder enige twyfel die kol. Van nou af my fokus sal wees op die groei van my werklike geld rekening. Geagte Mnr Johan van As Ek wens hiermee om dankie te sê vir die uitstekende opleidingskursus jy in Desember 2011 vir my aangebied ek in staat was om my rekening grootte verdubbel elke maand sedert ek met die handel begin 3 maande gelede. Dankie baie, baie lief. Ek wil net my opregte dank uitspreek vir jou tyd en moeite om die kennis van handel forex suksesvol en akkuraat te slaag gedurende my opleiding met jou. Vir een keer, ek verstaan ​​waarom ek plaas ambagte in teenstelling met voor wanneer ek verhandel blindelings. En net soos jy sê, nou kan ek weet wat die mark sal doen met 'n hoër vlak van waarskynlikheid (selfs al is dit is nog onderhewig aan ander faktore buite menslike beheer). Ek het demo handel is van 1 November 2011 en het 38 ambagte uitgevoer en 26 was suksesvol uit hierdie ambagte. Ek moet erken ek het 'n paar van die reëls in 'n paar van dié verliese. Gierigheid en vrees vir 'n verlies wat die hoofrede. Ek is oortuig daarvan bo alle twyfel dat met jou strategie en vas aan die reëls wat ek dit 'n professionele werk kan maak en hou my dag job. Ek gaan live in Januarie 2012 en ek is nou vol vertroue in myself meer as ooit tevore. Ek dink enigiemand (Novice of Professional) moet jou kursus te neem. dit sal 'n ongelooflike keerpunt in hulle lewens soos dit vir my gedoen het. Dankie en God jou en jou gesin te seën. Voel asseblief vry om dit te gebruik as 'n aanbeveling vir jou opleidingskursus. Die uwe, ek het regtig jou forex natuurlik die meeste insiggewend en behulpsaam. Wat jy my geleer vorm die basis van my handel nou. Sonder jou opleiding, sou ek nooit kon om handel te dryf met die sukses wat ek gehad het. Wat meer is, is die ondersteuning wat jy my na die kursus gegee: jy het nog altyd die tyd om te luister of te verduidelik vir my, nadat ek begin handel op my eie geneem. Dit is die moeite werd om 'n baie en daarom maak jou kursus beter waarde in vergelyking met ander kursusse aangebied wat aansienlik meer beheer en gee aansienlik minder. Jou stelsel werklik werk. Wat ek gevind het is dat wanneer ek uit jou handel stelsel, het ek slegte resultate. Maar so gou as ek teruggaan na wat jy my geleer het, ek vind Ek het 'n veel groter kans op sukses. Trading is moeilik (iets wat jy voortdurend herinner my aan), maar jou loop my die rand wat ek nodig het om suksesvol te wees as 'n handelaar gegee. Voel asseblief vry om hierdie brief as 'n aanbeveling aan ander oorweging van jou FX Masters kursus gebruik. Dankie weereens Johan,


No comments:

Post a Comment