Wednesday, October 5, 2016

Online System Trading Clayburg

Dr. John F. Clayburg Dr. Clayburg is betrokke in die handel en stelsels ontwikkeling vir meer as 20 jaar. John is die skrywer en ontwikkelaar van Parallelle Gebruiker Function Tegnologie, 'n unieke self-aanpasbare handel sagteware platform wat stelsels Online Trading Summit Publications gee: Eie Adaptive Design: 'n nuwe benadering Omega Magazine, Val, 1999 Vier stappe om Trading Sukses - Die gebruik van alledaagse Indicators om bereik buitengewone Winste John Wiley Sons, Inc. Julie 2001 soek en vind toe - en uittrede Punte Marketplace Video's, April 2000 soek en vind bandhulp n gegradueerde Veearts, Dr. Clayburg geniet die verhoging van koring, sojabone en vee op hul westelike Iowa plaas. Dr. mev Clayburg het begin om kinders van 5 kinders op die Clayburg plaas, wat in die familie het al vir meer as 100 jaar. John is ook voormalige president van die distrik skoolraad. Oor Dr John Clayburg John Clayburg gegradueer Iowa State University in 1971 met die graad Doktor in die diergeneeskunde. Na die afsterwe van sy vennootskap in 'n groot dier praktyk in sy tuisdorp van Coon Rapids, Iowa hy en sy vrou, Karen besluit om hul kinders op die familieplaas in te samel, eerder as soek 'n ander praktyk. In die proses van bemarking verskillende landboukommoditeite Dr. Clayburg begin belangstel in die markte en kartering, eerste op grafiekpapier gebruik van pryse neergeskryf van plaaslike radio-uitsendings en uiteindelik met behulp van online data en die TradeStation platform. Dr. Clayburg gou geleer EasyLanguage en begin programmering op die TradeStation platform en het 'n oplossing verskaffer vir Omega Navorsing wat onlangs Morphed in TradeStation Securities. Sy boek, Vier Stappe om Trading Sukses is gepubliseer in 2001 'n tweede boek oor outomatiese stelsels is in die werke. Hy het verskeie programme en handel aanbiedings by groot handel konferensies in die VSA, Europa en die Verre Ooste, sowel as aanlyn gelewer. John konsentreer nou op die skepping en die verhandeling van outomatiese, self-optimalisering handel strategieë wat ontwikkel is om kritiese stelsel veranderlikes op die vlieg in reële tyd aan te pas by sy stelsels in harmonie te hou met die steeds veranderende persoonlikhede van vandag se wisselvallige markte. Specialties skep en Trading Automated Eie Optimalisering Trading Systems 18 Februarie 2016 deur John Clayburg Die meeste van die substelsels was lank op een of ander tyd, maar 1 was die enigste een wat 'n lang posisie in stand gehou en die algoritme in staat was om op te hang aan daardie sein sonder om te wankel totdat dinge het slordige naby die einde van die dag. Met betrekking tot die dooie kat weiering, my geld is op 'n stadig maal onderstebo herstel. Lees meer. 11 Februarie 2016 deur John Clayburg Na 'n week soos hierdie, en voor 'n 3 dag naweek, Vrydag kan optree soos 'n nat hondjie en steek jou weg in die donker hoek hele dag eerder as uitkom en speel. Lees meer. 4 Februarie 2016 deur John Clayburg Die opening kort handel was 'n monster handel, opgevolg later deur 'n paar woelig ambagte wat t didn help om die onderste lyn, maar die lang handel aangehelp die winste aan een van die beste dae van die jaar. Sluit aan by ons gratis daaglikse video nuusbrief John Clayburg Universal en 4 Stap Systems ontvang - Kopers pasop John Clayburg Universal en 4 Stap Systems - Kopers pasop Dankie: 6 gegee, 3 ontvang John Clayburg Universal en 4 Stap Systems - Kopers pasop Na die lees van Clayburg s 4 Stappe boek wat fokus op handel op grond van Momentum. RSI, Stochastics, ek gekoop die TradeStation Universal System en 4 Stappe strategieë van hom. Dit gebeur 6 weke gelede. Ek is nog nie ontvang van Hom wat is ooreengekom vir die verskillende strategieë voor wat simbool spesifieke. Aanvanklik sou ek hom e-pos of bel sy sel en was in staat om hom te praat. Hy het sedertdien nie enige van my oproepe of e-pos vir die laaste 3 weke en natuurlik die ooreengekome strategieë voor uitvind wie almal nie ontvang nie. Natuurlik, ek het hom reeds betaal vir hierdie 'n siginificant bedrag ek verbaas, as dit lyk of hy baie wettige en gevestigde persoon wees en word geassosieer met John Carter by Tradethemarkets en onlinetradingsystems. Dit gaan verder as my hoekom hy so iets sou doen. Mag wees ek is verkeerd oor Dr. Clayburg (die tyd sal leer), maar net in geval, het ek gedink ek sou deel hierdie sodat ander weet. Ek stem saam. John Clayburg is 'n bedrogspul. Wees versigtig Ek stem saam met flyg Ek m 'n 45 jarige man. Ek is die handel vir baie jare. Ek het afgekom op Clayburg se webwerf en was baie beïndruk met al die outomatiese strategie resultate wat hy gepos. Dit is baie maklik om te betower deur die resultate te dink jy kan honderde duisende 'n jaar geword. En om uit te vind 'n Dokter eintlik die strategieë geprogrammeer. Sjoe, selfs meer indrukwekkend (totdat jy uitvind is hy 'n veearts) Na die aankoop in sy outomatiese strategieë (wat baie duur is) Ek het 'n baie harde werklikheid. Ek het vir baie baie ure opstel alles behoorlik, studeer al die materiaal. Ek het 'n obsessie met die uitzoeken die ins en outs van die stelsel. Die werklike resultate geblyk uiters teleurstellend wees. Nie net het ek verloor my geld op Clayburg se stelsels. Ek is om geld te verloor elke dag loop sy stelsels. en glo my ek het alles gedoen om dit oprig reg. Ten slotte na die uitvoer van sy stelsels vir meer as 'n maand en verloor 'n klomp geld ek gestop. Die skopper was dat hy winste op sy webwerf sal plaas terwyl dit in werklikheid die dae sal beland as verloorders. Ek sou hom vra hoekom en hy glip beweer. Jy sien, wat hy poste is die gevolg van die TradeStation of Multicharts automatisaties. of simulasies. hulle is nie die werklike resultate. In die tussentyd, het ek geleer die werklike resultate myself en ek kon 'n hele nuwe stel van getalle te plaas. al in rooi. Daarbenewens, het hy beweer jy kan hom bel of e-pos hom enige tyd. Ja, jy kan dit doen, maar hy sal nie telefoon oproepe terugkeer. sy e-pos is 'n woord antwoord. As jy dit doen kry hom oor die telefoon praat hy skaars gee een woord antwoorde. Hy het te die mees onvriendelike persoon wat ek het oor gekom nie. Praat oor nie omgee oor jou kliënte. Ek m skaam en verleë wat ek nog ooit betrokke geraak met him..yes jy kan my bel dom, want ek is geneem deur hom, big time. Maar miskien kan ek help 'n paar mede-handelaars en dat jy weg van John Clayburg moet bly. Hy is 'n bedrogspul. of miskien meer professioneel te sit. 'n bedrog.


No comments:

Post a Comment